Visualització de contingut web

EL NOSTRE CENTRE

LABORA FORMACIÓ GANDIA (el nou Servef de Formacio de Gandia) és un centre de la xarxa pública de espais de treball, emprenedoria i formació de LABORA Servei Valencià d´Ocupació i Formació, organisme autònom de la Generalitat Valenciana, modern i funcional, en el que des dels seus inicis en 1996/97 com a Centre FIP (Formació i Inserció Professional) realitza una activitat docent dedicada a la formació professional per a l´ocupació, expresament dirigida a millorar la qualificació professional de les persones treballadores en situació de desocupació, facilitant la seua incorporació al món laboral, o trobant-se en ell, pretenen reconvertir-se o aconseguir una major qualificació professional.

ESPECIALITATS FORMATIVES AMB RECONEIXEMENT OFICIAL

Oferim una formació conectada amb les empreses de la zona, modular, flexible i eminentment pràctica per a l´aprenentatge d´un ofici o professió amb l´obtenció de Certificats de Professionalitat. Capacitem a l'alumnat per al desenvolupament d'una professió qualificada, fonamentalment en quatre Àrees de coneixement i especialització: 1. Energies Renovables (tècniques d'estalvi i eficiència energètica). 2. Medi Ambient (agricultura ecològica i educació ambiental). 3. Informàtica i Comunicacions (desenvolupament de sistemes i telemàtica) i 4. Serveis socioculturals i a la Comunitat (docència de la formació professional per a l'ocupació, dinamització d´activitats de temps lliure educatiu i idiomes).

ÀMPLIA EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL I DOCENT DE QUALITAT

El nostre centre ha sigut el primer centre de formació de La Safor i de les comarques limítrofes en impartir cursos per a técnics en Energies Renovables, monitors d´Educació Ambiental i d´Agricultura Ecològica, així com a centre autoritzat pioner en l´expedició de carnets professionals d´Indústria del RITE, del REBET i de Llampisteria i Gas. Les nostres principals línies d'actuació se centren en oferir una formació professional inclusiva, oberta i en permanent innovació de sectors productius estretament vinculats a l´ocupació verda i a l´economia circular, contribuint a un model productiu d´ocupació estable i sostenible basat en el coneixement.

SERVEI PÚBLIC I ESPAI D´OPORTUNITATS

Sens dubte, el més important del nostre centre és el nostre Alumnat, que són la nostra raó de ser. Les nostres instal.lacions i el nostre personal estan a la seua completa disposició tant pel que fa a la seua formació com a la busca activa d´ocupació, ja que la nostra finalitat és la seua ocupabilitat. Per aixó, disposem d´un servei de Orientació Professional que realitza un "Itinerari personalitzat" de cadascun dels nostres alumnes/as.  Així com de xarradas i jornades dedicades específicament a la inserció laboral, foment del treball autònom i i suport a l'emprenedoria.

Formar professionals qualificats en la seua especialitat per a aconseguir la seua incorporació en el món laboral en una societat igualitària i inclusiva, és l'objectiu final de la formació professional per a l'ocupació impartida des del nostre LABORA FORMACIÓ GANDIA, concebut com a servici públic i espai de oportunitat  per a aprendre un ofici o professió, ajudar a trobar ocupació i fer realitat els projectes de futur laboral del nostre alumnat. A més, amb matrícula totalment gratuïta i ajudes econòmiques en concepte de transport, beques, manutenció i allotjament, complint els requisit establits per a la seua percepció.

EN DEFINITIVA APOSTEM PER UNA FORMACIÓ PROFESSIONAL INCLUSIVA, DINÀMICA I INNOVADORA

Finalment, ressaltar que el nostre centre de formació ha rebut diferents PREMIS i RECONEIXEMENTS:

• RECONEIXEMENT 2008 D´AJUNTAMENT D´ALMOINES per la inauguració de la "VI Setmana Mediambiental: per l´Estalvi Energètic".
  • PREMI 2018 CÀTEDRA INNOVA-SERVEF-UV de bones pràctiques en els continguts de la Formació Professional per a l´Ocupació en l´àmbit laboral, per la implementació de la nova metodologia didàctica de "L´Aprenentatge Basat en Projectes" (ABP).
  • PREMI 2021 EVInnova LABORA-UV en la categoria de creació de programes de referència, per el projecte d´innovación pública "Comunitat Intel.ligent d´Aprenentatge Professional" (CIAP Labora Formació).

Salvador V. Martínez Ferrer (Director)