Visualització de contingut web

El nostre centre

El nostre centre, des de la seua obertura en 1995, ha vingut desenvolupant accions formatives innovadores, i incrementat la seua capacitat docent amb l'ampliació del numere d'aules, comptant en este moment amb un total de 9 aules de teoria, 2 aules-taller, i 2 tallers industrials de gran superfície, en les quals impartim la nostra formació tant en horari de demà com en horari de vesprada.

Vam ser pioners en la formació de Fabricació Mecànica per a la qual ens dotem de maquinària industrial: torns i fresadores tant convencionals com de CNC, una màquina d'electroerosió per penetració i una altra d'electroerosió per fil d'última generació. En 2023 hem incorporat un centre de mecanitzat CNC i un torn d'utillatge CNC d'última generació que permet als alumnes formar-se amb la millor tecnologia del mercat.

En el sector de l'energies renovables impartim cursos d'Instal·lacions Solars Fotovoltaiques, per al que disposem d'un aula taller dotada amb 12 plaques solars i tecnologia capdavantera en este sector.

Veient l'evolució del sistema productiu, des de fa anys venim impartint, de manera regular, cursos d'Automatització Industrial en tots els sistemes d'automatització: electromecànica, pneumàtica i hidràulica. Comptant amb una excel·lent dotació, entre la qual destaca un robot educacional de 6 eixos. Donada la creixent demanda de tècnics d'automatització doblem la nostra capacitat formativa amb l'ampliació del nombre de llocs de pràctiques, a fi de poder impartir dos cursos diaris.

Comptem també amb àmplia experiència en la impartició de cursos d'electricita i electrònica, que en un pròxim futur volem reorientar a la impartició de cursos de Domòtica i Immòtica, sector en expansió i amb grans expectatives d'inserció.

En idiomes vam ser pioners en la impartició de cursos de Rus i Xinés.

També disposem d'un servici d'orientació laboral que permet tant als alumnes del centre com a la població en general accedir a una orientació laboral de qualitat.

Som un xicotet equip humà, però altament motivat. Creiem en la col·laboració i el treball en equip, per això els fomentem tant en la nostra gestió com en la impartició de la formació del nostre alumnat. Creiem en la igualtat d'oportunitats d'homes i dones com a instrument de progrés social, per això procurem fomentar la participació de dones en aquells cursos d'ocupacions en les quals estan infrarepresentades. Creiem en la transparència com a bona forma de gestió, per això els nostres despatxos estan permanentment oberts a l'alumnat i al professorat del centre. Creiem en la innovació com a ferramenta de progrés, per això sempre estem atents a les noves tendències dels processos productius, en contacte permanent amb les empreses del nostre entorn, per a conéixer les seues necessitats, sempre a la recerca de l'excel·lència i millora.

El nostre objectiu: facilitar al nostre alumnat la màxima qualificació professional, que permeta la seua incorporació al mercat laboral amb plenes garanties d'èxit